An
Exploration of my Process of Creation through a live Artist Journal, full of my Drawings and Words.

J'explore jour après jour au gré des pages remplies de dessins et de mots mon Processus de Création.

10 novembre 2012

PAGE 43: Forgive Me

pastels février 2012


 Forgive me
little child
to not have protected you
to not have listened to you
to not have trusted you

Forgive me 
my child
to have staid silent
while they were coming to take you out
of me
where did you have to go?
did you escape, did you hide?

Forgive me
my loving child
to not have been able to say no
when they came to threaten you
to reject you
to abandon you
into the darkness of your first breath
 

Pardonne moi
mon enfant
de ne pas avoir eu confiance
dans ma force de femme
dans mes pouvoirs de lune
pour te défendre
pour te protéger
pour t'honorer et t'accueillir
avec Amour
dans cette première vie

Pardonne moi
ma douce âme
de ne pas avoir osé combattre
avec mes armes de cœur
pour que chante ta voix de lumière
dans leur caverne de douleur


I forgive to myself   Je me pardonne